Välkommen! Vilken typ av kund är du?

Logga in

Om din inloggning inte längre fungerar, v.v. välj "Glömt lösenord" eftersom vi nyligen uppdaterat vår hemsida.

Logga in

Skapa inloggning

Skola, förening eller företag Privatperson Glömt lösenord?

Video-film:

Robotmus Code & Go

Spara i favoritlista

Du måste vara inloggad för att spara varor i favoritlistor.

Robotmus Code & Go

Artikelnummer2072863

Finns i lager

Beskrivning

Ålder 5 - 9 Ett Lära-Dig-Koda spel Engagera och inspirera barn med STEM med hjälp utav detta spel. Detta spel följer samma skärmfria koncept som den prisbelönta Robot musen. Detta spel ger ett riktig STEM lärande för yngre barn och introducerar barnen till kodning så som: Steg för steg kodning, logik, utvecklar ens tänkande färdigheter och uppmuntrar till att lösa problem. Innehåller: Färgsprakande spelbräda, 90 kodningskort (40 framåt, 20 högersväng, 20 vänstersväng, 10 backning och 12 ostbitar) 8 spelkort (4 supermus och 4 ”warp” zoner 8 labyrint väggar och hållare 4 möss 1 tärning Kodningskorten hjälper yngre elever att visualisera sin kodade sekvens Spelets mått 40,5 x 40,5 cm För 2-4 spelare Varje spelare väljer en mus och placerar den i hörnet med samma färg som självaste musen. Varje spelare får ett supermus kort, spelarna turas om att slå tärningen och tar det antalet kodningskort som tärningen visar. Uppmuntra spelarna att lägga ut deras kodningskort i en sekvens för att kartlägga musens väg. Vägen ska ta dem närmre osten. Spelarna flyttar sedan sin mus enligt stegen man lagt med sina kort. Om man landar på en ost får den spelaren ta ostbiten. Spelarna rensar undan sina sekvenser och gör sig redo för nästa omgång. Spelet fortsätter såhär tills alla ostbitar är samlade. Spelaren med flest ostbitar vinner. Förläng spelet: Labyrintväggar - Slå på tärningen antal väggar du får sätta och sätt de sedan var du vill på spelplanen för att blockera motspelarna ”Warp” zon – hoppa direkt till en annan ”warp” zon på ett steg om det hjälper dig Supermus – kan enbart användas en gång under spelets gång. Använd detta kortet för att hoppa över en labyrintvägg.

Filer

Kampanj STEM
Ditt pris: 360,00 SEK

Andra som köpte denna produkt köpte också


Skrivhäfte A4 grön 8,5 mm 10 st
Skrivhäfte A4 grön 8,5 mm 10 st Artikelnr.: 1320488

Ditt pris: 110,00 SEK

Robotmus set 83 delar
Robotmus set 83 delar Artikelnr.: 2072831

Ditt pris: 967,00 SEK

Färgpennor Jolly Kinderfest klargul 12 st
Färgpennor Jolly Kinderfest klargul 12 st Artikelnr.: 2113202

Ditt pris: 148,00 SEK

Färgpennor Jolly Kinderfest svart 12 st
Färgpennor Jolly Kinderfest svart 12 st Artikelnr.: 2113224

Ditt pris: 148,00 SEK

Färgpennor Jolly Kinderfest silver 12 st
Färgpennor Jolly Kinderfest silver 12 st Artikelnr.: 2113225

Ditt pris: 148,00 SEK

Färgpennor Jolly Kinderfest guld 12 st
Färgpennor Jolly Kinderfest guld 12 st Artikelnr.: 2113226

Ditt pris: 148,00 SEK

Räknepussel Larv 10 bitar
Räknepussel Larv 10 bitar Artikelnr.: 3901008

Ditt pris: 269,00 SEK

Sykort Djur 9 st
Sykort Djur 9 st Artikelnr.: 1072010

Ditt pris: 130,00 SEK

Tangram transparent 28 delar
Tangram transparent 28 delar Artikelnr.: 1072540

Ditt pris: 49,00 SEK

Svinga och fånga 6 st
Svinga och fånga 6 st Artikelnr.: 1073061

Ditt pris: 179,00 SEK

Logga in

Skapa inloggning

Glömt lösenord?

Skapa inloggning

Skola, förening eller företag

Privatperson

Om du vill skapa en inloggning för skola, förening eller företag, eller om du redan är kund och vill koppla en användare till ett befintligt avtal, vänligen mejla oss på web@abaskol.se eller ring vår kundtjänst på 040-680 50 10.

Användaruppgifter & lösenord

Ange 10 siffror Mobilnummer för SMS-avisering

E-postadressen används som användarnamn

Leveransadress

Fakturauppgifter

Gäller ej kommunal verksamhet

Referensnummer

Referensnummer får högst vara 30 tecken

Skapa inloggning

Glömt lösenord?